فایل ورد مقاله تاثير کيفيت خدمات بر وفاداري مشتري (در صنعت هتلداري)

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله تاثير کيفيت خدمات بر وفاداري مشتري (در صنعت هتلداري) دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله تاثير کيفيت خدمات بر وفاداري مشتري (در صنعت هتلداري)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله تاثير کيفيت خدمات بر وفاداري مشتري (در صنعت هتلداري)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله تاثير کيفيت خدمات بر وفاداري مشتري (در صنعت هتلداري) :


محل انتشار: اولین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی
تعداد صفحات:20
نویسنده(ها):
ایمان حق گو – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی-تحول دانشگاه علامه طباطبایی

چکیده:
مهمترین هدفی که هتل ها باید در پی دست یابی به آن باشند راضی نگه داشتن و حفظ مشتریان است. تحقیقات پیشین نشان میدهد احتمال بازگشت مشتریان راضی نسبت به مشتریانی که تا حدودی ناراضی هستند بیشتر است. هدف اصلی این تحقیق بررسی رابطه میان ادراک از کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در هتل ها است. همانطور که واضح است محیط امروز در همه حوزه ها شاهد یک جو رقابتی شدید است و این مطلب در صنعت هتلداری نیز مشاهده می شود. بنابراین تامین کیفیت خدمات جهت پیروزی در این رقابت امری حیاتی است. اهمیت این مطلب در وفاداری مشتری نمایان میشود. زمانی که یک مشتری وفادار شود می تواند نام تجاری مدنظرش را میان دوستان و نزدیکان خود اشاه دهد. طی این تحقیق هدف خود را بر روی کیفیت خدمات و وفاداری مشتری در صنعتی مانند هتلداری متمرکز کردیم و از پژوهش های صورت گرفته در این باب یا مطالب مشابه با آن کمک گرفته ایم، تا بتوانیم نقاط اشتراک و افتراق را در این بین بیابیم و به یک جمع بندی نهایی دست یابیم. براساس شواهد و تحقیقات انجام شده نتیجه بدست آمده گویای این مطالب است که کیفیت رابطه و ارتباطات نزدیک با مشتری و همچنین بحث اعتمادی مشتری تاثیرگذارترین عنصر در رابطه با وفاداری مشتری است و سازمان ها و موسسات (هتل ها) باید در این بحث بیش از پیش جدی و موثر تر عمل کنند.

توضیحات بیشتر