فایل ورد مقاله تعهد سازماني، عوامل موثر در آن و نقش آن بر عملکرد کارکنان بانک ملت

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله تعهد سازماني، عوامل موثر در آن و نقش آن بر عملکرد کارکنان بانک ملت دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله تعهد سازماني، عوامل موثر در آن و نقش آن بر عملکرد کارکنان بانک ملت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله تعهد سازماني، عوامل موثر در آن و نقش آن بر عملکرد کارکنان بانک ملت،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله تعهد سازماني، عوامل موثر در آن و نقش آن بر عملکرد کارکنان بانک ملت :


محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی یافته های نوین در علوم کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست
تعداد صفحات:25
نویسنده(ها):
حسن فلاح نژاد نودهی – عضو باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری
میثم نقوی مرمتی – عضو باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری
سید معین نظری – دانشجوی مقطع دکتری علوم و صنایع غذایی دانشگاه فردوسی مشهد
پیمان بهشتی – دانشجوی مقطع دکتری علوم و صنایع غذایی دانشگاه فردوسی مشهد

چکیده:
یکی از مهمترین مسائلی که امروزه ذهن جامعه ی سازمانی را به خود مشغول نموده است کمبود تعهد در کارکنان سازمانهاست. مسأله ای که میتواند ریشه های بسیاری داشته باشد. مقاله حاضر به بررسی عوامل موثر بر میزان تعهد سازمانی و نقش آن بر عملکرد کارکنان بانک ملت می پردازد.در این مقاله ابتدا به بیان تعاریف و اصطلاحات تعهد و زمینه های مختلف آن پرداخته خواهد شد و در ادامه نظریات صاحبنظران علم مدیریت در خصوص تعهد بحث می شود و سپس مقالات و تحقیقاتی که در این زمینه در سطح بانک ملت انجام شده است بحث و بررسی می شوند. نتایج نشان دادند که زمینه های مختلف تهعد سازمانی بین کارکنان بانک ملت در سطح بالایی قرار داشته است و میزان تعهد سازمانی با با متغیرهای فرصت و ارتقای شغلی، عدالت سازمانی، ابهام نقش ، فشار نقش و استقلال در کار، انگیزش کارکنان،غنی سازی شغل رابطه معنی داری داشته و با افزایش تعهد سازمانی میزان بی تفاوتی سازمانی، فساد، رشوه، مشکلات اداری، شکایات و اعتراضات مشتریان کاهش یافته است و شعباتی که در آنها تعهد سازمانی کارکنان بیشتر بوده پیشرفت بیشتری را نیز داشته اند.

توضیحات بیشتر