فایل ورد مقاله تاثير اعتماد الکترونيک بر وفاداري نام تجاري مشتريان در صنعت بيمه الکترونيک (مطالعه موردي : بيمه ايران)

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله تاثير اعتماد الکترونيک بر وفاداري نام تجاري مشتريان در صنعت بيمه الکترونيک (مطالعه موردي : بيمه ايران) دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله تاثير اعتماد الکترونيک بر وفاداري نام تجاري مشتريان در صنعت بيمه الکترونيک (مطالعه موردي : بيمه ايران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله تاثير اعتماد الکترونيک بر وفاداري نام تجاري مشتريان در صنعت بيمه الکترونيک (مطالعه موردي : بيمه ايران)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله تاثير اعتماد الکترونيک بر وفاداري نام تجاري مشتريان در صنعت بيمه الکترونيک (مطالعه موردي : بيمه ايران) :


محل انتشار: اولین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی
تعداد صفحات:20
نویسنده(ها):
مرضیه شاکری – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات موسسه نیما محمودآباد – ایران
مرتضی ابراهیمی نسب عمران – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات موسسه نیما محمودآباد – ایران
مریم اصغرزاده تالار پشتی – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات موسسه نیما محمودآباد – ایران

چکیده:
بیمه الکترونیک به ارائه و مبادله محصولات و خدمات بیمه ای با بهای اندک از طریق کانال های الکترونیکی گفته می شود. هدف این مقاله بررسی عوامل موثر بر ایجاد در صنعت بیمه الکترونیک در ایران می باشد. اعتماد محرک اصلی مشتریان به خرید محصولات و استفاده از خدمات سازمان ها می باشد. اینترنت در اقتصاد جدید باعث شد که شرکت های بسیاری در سراسر جهان به ارائه محصولات و خدمات به صورت الکترونیکی بپردازند. در این مثاله از پرسشنامه استانداردی استفاده شده است که برای بررسی پایاپی آن از ضریب آلفای کرونباخ استفاده گردیده است. در این مثاله جامعه ی آماری به صورت تصادفی ساده انتخاب شده است به این معنی که پرسشنامه ها بین 70 نفر از مشتریان شرکت بیمه ایران به صورت تصادفی ساده توزیع گردیده است. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار Spss استفاده شده است. نتایج حاصل از تحقیق نشان داد که مشتریان، نکات مثبت زیادی در رابطه با بیمه الکترونیک را، به سایر افراد انتقال می دهند و مایل به ادامه کسب و کار با سازمان هستند و همچنین رابطه ای قوی بین اعتماد درک شده و استفاده از خدمات الکترونیک وجود دارد. در این مقاله اعتماد الکترونیک و اهمیت آن در تجارت الکترونیک و استراتژیهای ایجاد اعتماد در مشتریان مورد بررسی قرار گرفته است.

توضیحات بیشتر