فایل ورد مقاله طراحي و شبيه سازي سيستم هوشمند ديفرانسيل غير متقارن جهت بهبود پايداري خودرو در مانور ورود به جاده با ضريب اصطکاک متفاوت در طرفين

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله طراحي و شبيه سازي سيستم هوشمند ديفرانسيل غير متقارن جهت بهبود پايداري خودرو در مانور ورود به جاده با ضريب اصطکاک متفاوت در طرفين دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله طراحي و شبيه سازي سيستم هوشمند ديفرانسيل غير متقارن جهت بهبود پايداري خودرو در مانور ورود به جاده با ضريب اصطکاک متفاوت در طرفين  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله طراحي و شبيه سازي سيستم هوشمند ديفرانسيل غير متقارن جهت بهبود پايداري خودرو در مانور ورود به جاده با ضريب اصطکاک متفاوت در طرفين،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله طراحي و شبيه سازي سيستم هوشمند ديفرانسيل غير متقارن جهت بهبود پايداري خودرو در مانور ورود به جاده با ضريب اصطکاک متفاوت در طرفين :


محل انتشار: اولین همایش داخلی مکانیک
تعداد صفحات:10
نویسنده(ها):
محمدطاها شفایی – دانشجوی طراحی کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان
حسن زرآبادی پور – استادیار دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین آدرس مکاتباتی : دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تاکستان، گروه مکانیک، تاکستان، ایران

چکیده:
در این مقاله هدف طراحی کنترلری برای یکپارجه سازی سیستمهای فرمان فعال و ترمز ضد قفل و دیفرانسیل فعال می باشد که کنترل گشتاور چرخشی آن از طریق دیفرانسیل فعال جانمایی شده در محور عقب، صورت می گیرد، همچنین یک سیستم ترمز ضد قفل و فرمان فعال که تنها چرخهای جلو عمل می کند . در مواقع ضروری دیفرانسیل فعال را در تولید گشتاور خارجی همراهی می کند . این سیتسم کنترل یکپارچه هوشمند در دو لایه طراحی شده است ، لایه بالایی این کنترلر با استفاده از روش کنترلر بهینه مقادیر گشتاور کلاک گیری دیفرانسیل عقب، گشتاور چرخشی تولید شده توسط سیستم ترمز چرخهای جلو و زوایه تصحیح فرمان چرخهای جلو که به غربیلک فرمان اعمال می شود ار جهت تعقیب رفتار دینامیکی مطلوب خودرو ، به زیر سیستمها اعلام می کند . در لایه دوم با توجه به این سه مقدار ارسال شده، نیروی کلاچگیری در دیفرانسیل فعال، تورک ترمزی و زاویه فرمان چرخهای جلو به خودرو اعمال می شود .

توضیحات بیشتر