فایل ورد مقاله تأثير بارهاي ديناميکي انفجارات سطحي بر پايداري سازه هاي زيرزميني تأثير بارهاي ديناميکي انفجارات سطحي بر پايداري سازه هاي زيرزمينيبا توجه به خواص ژئومکانيکي توده سنگ

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله تأثير بارهاي ديناميکي انفجارات سطحي بر پايداري سازه هاي زيرزميني تأثير بارهاي ديناميکي انفجارات سطحي بر پايداري سازه هاي زيرزمينيبا توجه به خواص ژئومکانيکي توده سنگ دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله تأثير بارهاي ديناميکي انفجارات سطحي بر پايداري سازه هاي زيرزميني تأثير بارهاي ديناميکي انفجارات سطحي بر پايداري سازه هاي زيرزمينيبا توجه به خواص ژئومکانيکي توده سنگ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله تأثير بارهاي ديناميکي انفجارات سطحي بر پايداري سازه هاي زيرزميني تأثير بارهاي ديناميکي انفجارات سطحي بر پايداري سازه هاي زيرزمينيبا توجه به خواص ژئومکانيکي توده سنگ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله تأثير بارهاي ديناميکي انفجارات سطحي بر پايداري سازه هاي زيرزميني تأثير بارهاي ديناميکي انفجارات سطحي بر پايداري سازه هاي زيرزمينيبا توجه به خواص ژئومکانيکي توده سنگ :


محل انتشار: دومین همایش ملی معماری پایدار و توسعه شهری با رویکرد پدافند غیر عامل در معماری و شهرسازی
تعداد صفحات:13
نویسنده(ها):
محمدجواد حسینی نژاد – کارشناس ارشد مهندسی معدن، دانشگاه صنعتی امیرکبیر
حسین سمیع – کارشناس ارشد مهندسی سازه های امن، دانشگاه صنعتی مالک اشتر

چکیده:
سازه های شهری همچون تونل های مترو از جمله نقاط حساس در شهرهای بزرگ بوده که به دلیل سرعت و عدم ترافیک درآنها به تنوان شریان حیاتی در کلان شهرها می باشد. در این مقاله با مدل سازی تونل با قطرر 4 و 6 متر در عمق 30 متری ازسطح زمین، به تأثیر بارهای دینامیکی انفجارات سطحی بر پایداری این سازه با توجه به خواص ژئومکانیکی توده سنگ بااستفاده از نرم افزار FLAC2D پرداخته شد. نتایج حاصل از بررسی بیانگر این است که با توجه به طبقه بندی رامامورتی درصورتی که سنگ در کلاس A و B باشد؛ و GSI آن بیشتر از 30 باشد، تونل در برابر بار انفجاری پایدار خواهد بود و اگر سنگدر کلاس C و D باشد و GSI آن بیشتر از 40 باشد، تونل در برابر بار انفجاری پایدار خواهد بود؛ اگر سنگ در کلاس E باشد؛و GSI آن بیشتر از 50 باشد، تونل در برابر بار انفجاری پایدار خواهد بودد و اگر در کلاس F باشد؛ تونل حتی در مرحله حفاریهم ناپایدار خواهد بود. سپس سعی در بدست آوردن رابطه ای برای برآورد پایداری تونل نمودیم.

توضیحات بیشتر